2017. augusztus 29., kedd

2017 Március 7.

Áfonya-Málna-Pisztácia 
Nagyon rákaptam a horgolásra és azt hiszem minden színt ki szeretnék próbálni amilyen kásagyöngy létezik  Mivel már a minta nagyon nehéz kérdés számomra mert egyre kevesebb a választék és van amikor semmi sem tetszik, ilyenkor nekiállok szerkeszteni. Készítettem egy horgolás albumot ahová meg fogom osztani a mintáim. Rajta a logóval mert azt tapasztaltam hogy többnyire említésre sem méltatnak akik letöltik a mintát (tisztelet mindig a kivételnek). Az én időm is telik a minták megszerkesztésével, továbbá alap dolognak tartom a gyöngyös lányok között hogy megemlítjük a másik nevét ezzel megtisztelve szellemi munkáját. Mindig szeretettel osztom meg veled a mintát. Hogy te is örömödet leld benne. Nem szeretnék senkit sem megsérteni csak szeretném ha ezen elgondolkodna... Igaz logó nélkül töltöttem fel a mintát de nem tudtam hogy ez lesz...hogy névtelenül elterjedhet. így nem lehet tudni honnan származik, logikus. Hát én is tanulok ebből. Köszönöm megértésed! 
A horgolt nyakláncról még annyit hogy mielőtt elkezdtem horgolni képzeljétek egy csomót láttam két véggel a fonal gombolyagomon. Tudtam hogy valami hiba volt a gyártásnál mert egy szálon a csomó előtt még egy 3 mm es fekete (valószínűséggel) olaj folt volt rajta. Mivel pontosan nem tudtam hol a csomó és tudtam hogy gond lesz ennek ellenére belefogtam a horgolásba. Körülbelül 40 cm horgolás után jött az a bizonyos csomó. A gyöngyök nem fértek át rajta. Akkor igen jön az a bizonyos toldás, igen ám de a gyöngyök nem mentek át a csomón így nem volt lehetséges. El kellett vágnom és pont a mintás részt ez miatt újra fel kellett fűznöm. Féltem a toldás megtanulásától de jelentem megtanultam.  Minden rosszban van valami jó. Nem is látszik egyáltalán és ugyanolyan erős. Egy szuper megoldás. De nem szeretném ezt megszokni. Belinkelem a videót is a toldásról. A golyókról pár szót. Van rajta egy fóliás rózsaszín csíkos és ezüst Murano üveg gyöngy. A rózsaszín egy cseh tekla és a "szőlő"  is egy üveg gyöngy. Nekem nagyon bejön.

A horgolt mintáját az albumok között Horgolt minták mappában találod meg. 
Színek: 
Transparent Frosted Amethyst - 10 g - 11/0 Toho japán kásagyöngy (6CF) (K11-060)
Transparent Frosted Citrus Spritz - 10 g - 11/0 Toho japán kásagyöngy (15F) (K11-062)
Toho kásagyöngy - 959 - rózsaszín közepű light ametiszt - 11/0 (tr-11-959)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése