2017. augusztus 29., kedd

2017 Március 4.


Szép Napot Lányok! Tavasz   és Zinga mánia. Hódítanak az Echted szirmok. Először Anikónál láttam, aztán másnál is. Mostmár én is büszkélkedhetek egy különleges szirmú Zingával babarózsaszínben. A tegnapi napom horgolással telt, be is tudtam fejezni. A Zinga még nagyon friss csak egy órája kész. A nap pedig gyönyörűen süt így nagyon csillog az ezüst dárda. Vettem tányér alátétet hogy sötét legyen az amin fényképezek. Ez azért jó mert olyat vesztek amilyet akartok.  Variálható. Rose Glacier Blue Swarovski rivolit használtam. A kása a kedvenc rózsaszín árnyalatom:
Perm. Fin. Silver Lined Milky Baby Pink - 10 g - 11/0 Toho (2105)
Opaque Frosted Gray - 10 g - 11/0 Toho (53F)
Miyuki Rocaille Duracoat 11/0 4201 - Galvanized Silver




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése