2017. augusztus 29., kedd

2017 Május 27.


Sziasztok  Többször fűztem újra mert hol ez a szín hol az a szín nem tetszett de mivel a maximalizmus sosem hagy békén ezért nem hagytam rá. Régóta vágytam erre a karkötőre   Rose gold & ivory Swarovski pearl, 15/0 beige sead bead, Rizo White opal celsian matted, 11/0 op. pastel frost. shrimp (764) seed bead. Készül másik színben is. Készülök közben egy horgolt nyaklánccal is ami már kész de Swarovski teklára vár Hamarosan! Addig is egy karkötő az éjszakai baglyoknak  Egyébként ez a rizo meglepett élőben, nem tudtam fel tudom e használni valaha valamihez, de így már elégedett vagyok, ehhez a Rose goldhoz szerintem passzol. Mostmár tetszik 
(Nem voltam elégedett a képekkel az előbb ezért újra fényképeztem. Ha kicsit is türelmesebb lennék  csak hát olyan izgatott vagyok hogy mutassam nektek! Persze hogy sötét alapon a világos mindjárt kontrasztosabb!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése