2017. augusztus 29., kedd

2017 Május 11.

Sziasztok,
Sokat gondolkoztam mikor megérkezett ez a picasso gyöngy, először is nagyon foltos  Nekem ebből a picassoból volt régebbről 1 csomaggal és ugyanazzal a számmal rendeltem még 2 csomagot. Nos a 2 csomag más színű lett, sokkal több türkiz volt benne mint a régi csomagban. A régi zöldebb volt, szóval nem sok köze volt a türkizhez. Viszont a 2 csomagban volt ugyanolyan zöldes mint a régi csomagban de csak nyomokban. Szóval a 3 csomagot összekevertem így vegyesen kiegészítik egymást. Nagyon szeretem ha valami különleges, nem szokványos, más és így meg is tudom nektek mutatni mennyire klassz ez a szín. Őszintén így a végeredmény nagyon tetszik. Olyan nehezen döntöttem el hogy ehhez a türkizhez melyik harmadik színt válasszam. mit gondoltok? Én szeretem. Lesz hozzá egy úgymond szorító is csak a fényképezés miatt még nem készült el mert akkor nem tudtam volna összetekerni. Ezt a mintát utoljára horgoltam.  Most irány a tervezés. Valami más. Éjszaka jönnek a tervek...nektek is? Szép napot!!
TOHO kásagyöngy 11/0 türkiz-picasso (T11-Y307)
Toho kása, silver-lined milky light topaz (2110)
Toho kása, bronz (221), 11/0



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése