2017. augusztus 29., kedd

2017 Január 19. Zinga

Szép délutánt  Elmondom hogy a rózsaszín után a barna a hozzám legközelebb álló szín. 2 verzió van, van aki imádja és van akitől teljesen távol áll. Ezt a színt sminkben is nagyon szeretem több mint 10 éve. Hát eljött ennek is az ideje hogy barnából fűzzek azaz Opaque Frosted Oxblood, Per. Fin. Matte Galvanized Starlight, Miyuki rocailles 11/0 és 15/0 - opaque chocolate, Silver lined topaz 11/0, Smoked topas Swarovski rivoli és Copper Metallic satin szirmokat használva. Ellenállhatatlanok ezek a 2 lyukú szirmok, így mikor választottam a fuksziát akkor ez is "beleesett" a kosárba  Persze van még szín a gondolataimban de ez volt a 3. szín. A vörös után látogattam meg a webáruházat. A horgolt mintája kicsit hosszabb lett azaz 20 cm es. A horgolótű ezek szerint nem örök életű, pedig azt hittem. Apró mélyedések vannak rajta ami nem sérti a fonalat/cérnát de kellemetlen vele horgolni pedig Tulip. Itt az idő az új megvételére. Szóval ki is az aki szereti a barnát rajtam kívül? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése