2017. augusztus 29., kedd

2017 Április 5.

Sziasztok  Már több mint két hete nem fogtam tűt a kezembe költözés házimunka kertimunka miatt. Most végre megint van helyem a kis asztalkám a helyén és újra a gyöngyök birodalmában vagyok.  A nyakláncról...Megláttam egy fa karórát és megihlettek a színei. Valami igazán természetesre vágytam. Szeretem a barnát, nagyon de szerintem már tudjátok.  Amikor kész van valami akkor már a következőn gondolkozok az milyen lesz vagy milyen legyen. Ezzel nem lehet megállni. Jön a nyár mindenhol virág és sok az ihlet. Amikor valami tetszik képes vagyok többször megfűzni. Ilyen ez a virágos minta is. Ez a kása inkább hasonlít valami agyag színre mint inkább ahogy a neve írja: 
Toho kása, matte color dark copper (702)
Toho kása, ceylon frost. light ivory (147F)
Toho kása, bonz (száma: ?)

102 cm hosszú.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése