2016. november 3., csütörtök

Ladder kocka megint!

Sziasztok. Én sem unatkoztam. Még nem álltam le a kockával :) Hát ki az aki nem szereti a türkizt? Én imádom. 1 hétig készült. Először horgoltam neki láncot, de elfogyott a matt türkiz gyöngy így rövidebb lett. Gondoltam valami bogyós résszel toldanám a hosszát. Valami különleges bogyóra gondoltam és 1 órán át keresgéltem mire rábukkantam egy szép mintára. Tegnap este sikerült befejezni. A horgolt mintája Erika Lendvayné D érdeme. A mintáját 6 os horgolásra átszerkesztettem mert az övé 5 szemes volt. :) Neki is köszönöm!
A gyöngyöket beszereztem náluk: Gyöngysziget, Perles&Co, Gyöngyáruház.
Kocka: delica 1051 matt sötét réz, 15/0 kása matt ezüst közepű tengerzöld, 15/0 & 11/0 Miyuki Rocaille Duracoat 4201, Swarovski bicone 3mm - turquoise ab2x, Swarovski rivoli 14mm - light turquoise
Horgolt: 11/0 Toho kása, semi glazed turquoise (2604F), 11/0 Toho kása, ins.col. light sapphire/met. teal lined (377)
Bogyó: Miyuki Delicas 11/0 DB0759 - Matte Opaque Turquoise Green, 15/0 Miyuki Rocaille Duracoat 4201,15/0 kása matt ezüst közepű tengerzöld.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése