2016. november 14., hétfő

Horgolt fehér kínai bogyós. + Zinga

Horgoltam megint mert nagyon szeretek! A szín felől döntésképtelen voltam napokig gondolkoztam de nem tudtam dönteni. így lett fehér elrejtve Erika Lendvayné D -től a kedvenc virágos mintámat. Majd kerül rá medál is, de még azt sem tudom milyen legyen. Mivel piros színben gyér a készletem hogy még egy szirmom sincs csak delica így ezért nem készült még medál hozzá, de azt hiszem fel fogom tölteni pirossal is készletem hamarosan. Hiszen ki tudja mi villan be az ember fejébe mihez van kedve. Mindenesetre ez a szettem is kedvencemmé vált amiket eddig fűztem. Van benne Swarovski 14 mm es tekla, Light Siam AB - 1 db - Swarovski 4 mm bicon (5328)Opaque Frosted White - 10 g - 11/0 Toho (41F), Op. Luster. White - 10 g - 11/0 Toho kásagyöngy (121), Sajnos a delica színét nem tudom de keresem mindenesetre matt tégla vörös/piros, tibeti fém virág, macskaszem tekla, csiszolt hematit fánk gyöngy.



és egy Zinga. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése