2016. október 17., hétfő

Laura McCabe - Crown Jewels másképp

Október 14.

Pear-Peach-Blush Rose Swarowski. <3 vagy Körte Barack és Rózsa? Hát nem volt egyszerű fotózni sem. Szerettem volna valami igazán különleges Swarovskit választani de nagyon nehéz volt a választás mert a webáruházakban általában nem volt ennyi rivoli raktáron. Ebből viszont volt hat db és úgy beleszerettem. Kicsit régimódi olyan hamvas úri szín ez :) Nem mondtátok hogy legalább 3 szor gyakoroljam ezt a Ladder Stith technikát mielőtt élesbe fűzök :D Sosem verem nagy dobra ha valami nem olyan egyszerű de megérte ez a kocka azt a gyakorlást. Csináltam hozzá ilyen Pompont is.

Horgoltam is hozzá 90 cm nyakláncot: TOHO kása 11/0 Opaque-Pastel-Frosted* Apricot 763, Transp. Frost. Cyrstal - 10 g - 11/0 Toho, Toho 11/0 ezüst közepű milky lt. topáz, Swarovski 5810 Perlen 6mm Pearlescent White Pearl

Kocka: Miyuki Delicas 11/0 DB1581 - Mat Opaque Pear, Swarovski Rivoli 14 mm Blush Rose F, Swarovski Bicone Vintage Rose 4 mm,Miyuki Rocaille Duracoat 15/0 4201 - Galvanized Silver.

ui: Utána néztem hogy ki az eredeti tervező őt úgy hívják hogy Laura McCabe - Crown Jewels. DE ő egy hagyományos befoglalással tervezte a mintát. Petra gyöngyei még 2011 ben fűzte meg Ladder Stitch tecknikával.











1 megjegyzés: