2016. október 16., vasárnap

Amfóra

Január 31.

Tegnap népművészeti nap volt :) Egy közös esti online fűzésen vettem részt egy Fb csoportban. Vettem volna 4 mm es csiszoltakat de elnéztem a méreteket így 6 mm es csiszolt érkezett hetekkel ezelőtt. Amikor elkezdtem mintát keresni a gyöngyökhöz rájöttem hogy alig használatos gyöngy méretről van szó vagy nem is tetszettek amiben volt 6mm-es. Ami tetszett volna ahhoz meg nem volt más gyöngyöm. Ez jó lesz kulcstartónak. Mivel nagyon sok színből áll hirtelen nem is tudtam mit válogassak össze de meg vagyok elégedve a színekkel. Este nem látszott milyen így vártam a reggelt. :) Jah :D az ott a háttérben mosódiós szövet zsákocska. Na nem megyek el ilyen irányba ez most egy kivételes alkalom volt. Maradok az igazi ékszereknél. :) Nem egy egyszerű darab, damillal nem tetszett meg amúgy sem szeretem a damilt.... Mert az elsőt damilra fűztem, le kellett bontani... Színek: toho 15/0 metallic nebula, Sliky Rose 6mm, 3mm metal gold/rose, Swarovski 4mm burgundy/ rose 4mm bicon/fuchsia csiszolt, durocoat arany delica és 15/0 kása.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése