2016. október 16., vasárnap

Gonden Sun 2

Január 29.

Hááát kész a 2. Golden Sun. ...így még semmi nem csillogott mint ez a Swarovski Fekete 2xAB bicon. 2 okból lett fekete: 1. Azért mert ritka hogy mind a 3 bicon méretből van ugyanolyan színű, meg hogy milyen szín van a raktáromban delica kása stb. A 15/0 toho, a 11/0 kása cseh kása. 2. Ihlet: Nagyon szeretem a feketét meg egy bőr kabáthoz nagyon menő... megláttam Blacklady oldalán az ő fekete Goldenjét és ez lett belőle. Danke schön für Blacklady. <3 Tegnap megfűztem az alapot még nem volt swari, ma befejeztem. Ó hát igen, láttam már pár gyöngyös csajszinál a rizses hátteret, bevált mert világos hátteret szerettem volna most nem a síma fehéret. :) Fogadjátok szeretettel ;) Még mindig 5 cm az átmérője.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése